Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 23 w Wałbrzychu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy urzędnicze : starszy referent.
1. Wymagania niezbędne:
2. Wymagania dodatkowe:
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
5. Wymagane dokumenty:
W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o niefigurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie szkoły lub drogą pocztową na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 23 w Wałbrzychu, ul. A. Struga 3, 58-301 Wałbrzych w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze „starszy referent” w terminie do 17 czerwca 2019 r. – ostateczna data wpływu dokumentów.
Aplikacje, które wpłyną do PSP nr 23 w Wałbrzychu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 74 8424400.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.psp23.pl) oraz na tablicy informacyjnej w szkole.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor PSP nr 23 w Wałbrzychu.
Kontakt z administratorem możliwy w sposób:
-przez e-maila psp23@op.pl
- telefonicznie 74 8424400
Dane osobowe osób składających oferty będą przetwarzane na potrzeby naboru, na stanowisko urzędnicze, do którego przystępuje kandydat składający dokumenty aplikacyjne.
Mogą być również przetwarzane dane kandydatów w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej.
Będziemy przetwarzać dane kandydatów w związku z m.in. realizacją zadań wynikających z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu pracy.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie:
W przypadku wygrania naboru dokumenty aplikacyjne kandydata zostaną dołączone do akt osobowych prowadzonych w PSP nr 23 i przechowywane 50 lat od dnia ustania stosunku pracy.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, będą wydawane zainteresowanym lub niszczone
w sposób mechaniczny w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone a nie związane z naborem zostaną zniszczone w sposób mechaniczny po upływie 1 miesiąca od dnia wpływu dokumentów do szkoły.
W przypadku wygrania naboru na wolne stanowisku urzędnicze w PSP nr 23 w Wałbrzychu dane kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w PSP nr 23 w Wałbrzychu, przez okres 3 miesięcy.
Osobie w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych,
2) prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
4) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem,
5) usunięcia danych,
Aby skorzystać z w/w praw należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych dane kontaktowe: iodo@wba.pl Pan Piotr Müller.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 23 im. Wojsk Ochrony Pogranicza w Wałbrzychu